No hi ha productes
Dilluns-Divendres 10-14h, 16-20h / Dissabte 10-14h
[Columna Música, 2010]
Un viatge sonor que ens torna a la convulsa Europa de la darreria del segle XVIII i l’inici del segle XX. No en va, la màgia de Menorca fa coincidir l’energia i la jovialitat d’un grup d’artistes joves de sòlida trajectòria, menorquins i britànics amb tres obres de joves compositors llavors ja consagrats: Haydn, Mozart i Schubert. Tres obres per a tres intèrprets: L’OCIM, l’impuls fresc i vigorós; la jove i exquisida pianista menorquina Isabel Fèlix, tocant un fortepiano model Walter & Sohn a la manera de les dames de la Il·lustració que interpretaven i creaven les seves pròpies cadències; i el director i concertino convidat escocès Andrew Watkinson, la lògica britànica i el criteri historicista. A la manera d’una schubertíada cosmopolita, ens n’anem de viatge a l’ombra d’un pi i d’un piano.
Joseph HAYDN (1732 – 1809): Concert per a pianoforte Hob. XVIII:3 en Fa Major
I. Allegro (cadència de Isabel Fèlix)
II. Largo cantabile (cadència de Isabel Fèlix)
III. Presto
Wolfgang Amadeus MOZART (1756 – 1791): Concert per a pianoforte núm. 12 KV. 414 en La Major
I. Allegro (fermata de Isabel Fèlix, cadencia de W.A. Mozart)
II. Andante (fermata y cadencia de W.A. Mozart)
III. Rondó: Allegretto (cadencia de W.A. Mozart)
Franz SCHUBERT (1797 – 1828): Adagio e Rondo concertante en Fa Major per a pianoforte, violí, viola, violoncel (i contrabaix ad lib.) D. 487
(fermates d'Isabel Fèlix)
Seguiu-nos