No hi ha productes
Dilluns-Divendres 10-14h, 16-20h / Dissabte 10-14h
Si necessites ajut, tenim la resposta a una sèrie de preguntes freqüents que poden ser del teu interès. També pots contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte que trobaràs en el menú superior de la pàgina o en el nostre número de telèfon (+34) 932 955 289.
Si necessites canviar algun article de la teva comanda, si us plau contacta amb nosaltres al més aviat possible trucant al número de telèfon (+34) 932 955 289. Normalment processem les comandes en les 24 hores posteriors a la seva recepció, i una vegada enviades al transportista ja no és possible realitzar cap canvi.
Acceptem targetes Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club, JCB, Citicorp. Si ho prefereixes, també pots pagar mitjançant transferència bancària al número de compte que s'indicarà en la tramitació de la comanda. En aquest cas, un cop rebut l'ingrés tramitarem la comanda en els terminis indicats.
Sí, les dades es transmeten de forma encriptada mitjançant el protocol SSL a través d'una passarel·la de pagament externa de total confiança. El sistema de pagament es realitzarà a través de la plataforma Redsys de Caixabank.
La targeta de crèdit pot ser rebutjada per la passarel·la de pagament per alguna de les següents raons. Pot estar caducada: en tal cas comprova que la targeta no ha excedit la seva data de validesa. Pot ser que s'hagi arribat al límit de compres de la targeta: en tal cas consulta amb el teu banc. Pot ser que alguna dada introduïda sigui incorrecta: en tal cas comprova que hagis emplenat correctament els camps necessaris.
Un cop formalitzada la comanda rebràs un correu electrònic de confirmació. Normalment processem les comandes en estoc en les 24 hores posteriors a la seva recepció. En el cas que algun article de la comanda hagi de ser demanat al proveïdor aquest termini es pot allargar fins a les 72 hores. Un cop l'enviament està llest el lliurem al transportista. El servei de transport opera els dies laborables. Utilitzem el servei urgent MBE (Mail Boxes ETC) per als enviaments dins d'Espanya. En el cas de comandes efectuades des de l'estranger el termini de lliurament varia en funció de la destinació. Rebràs un codi de seguiment per poder seguir l'enviament a la web del transportista.
Sí. El termini per exercir el dret de desistiment sobre tota o part de la comanda és de 14 dies des de la seva recepció. Per sol·licitar-ho hauràs d'enviar un correu electrònic a l'adreça info@musitekton.com indicant el nombre de comanda i els articles dels quals se sol·licita la devolució.
A Musitekton només treballem amb productes originals i fabricants de qualitat contrastada. No obstant això, si reps un producte defectuós, contacta amb nosaltres per correu electrònic a l'adreça info@musitekton.com o al número de telèfon (+34) 932 955 289 i t'indicarem els passos a seguir per a la seva devolució, substitució o reparació.
Si en alguna ocasió, per error, t'arriba un article que no has demanat posa't en contacte amb nosaltres per correu electrònic a l'adreça info@musitekton.com o al número de telèfon (+34) 932 955 289 per poder esmenar la incidència el més aviat possible.
Sí. Simplement accedint a l'apartat "Newsletter" de la pàgina principal podràs inscriure't per rebre informació sobre les últimes novetats de Musitekton. També podràs donar-te de baixa de manera senzilla si ja no desitges rebre més informació.
Seguiu-nos